niedziela, 9 kwietnia 2017

Seriale, czyli co robię kiedy nie czytam

A więc nie samymi książkami człowiek żyje. Kiedy mam kaca książkowego wiem, że mogę spędzić ten czas oglądając jakiś super serial. Dziś podzielę się z wami moimi ulubieńcami.

Reign/Nastoletnia Maria Stuart

Serial zaczęłam oglądać niedawno, ale z całego serca polecam. Nie tylko jest to serial o miłości, intrygach i władzy, ale także można z niego wynieść wiele faktów, ponieważ opiera się on na historycznych wydarzeniach.

Glee

Do tej produkcji mam duży sentyment, choć sama nie wiem dlaczego. Jest to jeden z pierwszych seriali jakie zaczęłam oglądać. (Jakby się ktoś zastanawiał, nie, nie jestem oryginalna i jak większość zaczynałam od Pamiętników Wampirów.) Jest on jedyny w swoim rodzaju, zabawny, w pewnych momentach smutny, poważny i wzruszający do łez. Pokazane w nim w zabawny sposób dorastanie w liceum, ale nawet jeśli jest to komedia ma też przygnębiające momenty, ponieważ takie jest życie.

 Sherlock

Sherlock'a mam nadzieję państwu nie muszę przedstawiać. Są to po prostu świetnie ujęte w serial przygody Sherlock'a i Watson'a, których zna prawdopodobnie cały świat. Dzięki BBC i Benedictowi Cumberbatch'owi w detektywa zostało wepchnięte coś nowego, odświeżającego. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie oglądali. Must watch pośród seriali XXI wieku.

Supernatural/Nie z tego świata 
Moja ukochana perełka wśród seriali. (Fani serialu mają do mnie napisać zaraz po przeczytaniu tego posta na instagramie ;).) Nawet nie wiem od czego mam zacząć. Po pierwsze jest to serial o dwóch braciach. Dean i Sam Winchester polują na wszelkiego rodzaju potwory, demony i inne dziwne istoty. Brzmi to jak głupota, ale jest to również historia o miłości rodzinnej, o tym, że rodzina nie kończy się na krwi i że warto walczyć. Piękne jest również to, że aktorzy są bardzo zżyci ze swoimi postaciami (12 sezonów robi swoje xD). Z głównej czwórki najbardziej kocham Castiela (Misha Collins), który debiutuje dopiero w 4 sezonie, ale warto czekać. Produkcji nie brakuje też humoru. Liczne nawiązania i żarty śmieszne tylko dla grona fanów. Właśnie... fani. Jest to jeden z największych fandomów, do których należę. Aktorzy i widzowie traktują się jak jedną, wielką rodzinę. Kocham ten serial, obsadę i fandom całym sercem. Postaram się sklecić jeszcze jakiś oddzielny post o Supernatural. Już wiecie co macie nadrabiać.
Castiel Angel Of The Lord

Więcej seriali, które polecam możecie znaleźć na moim profilu na TvShowTime. Są to między innymi: Riverdale, Sense8, Bates Motel, Eyewitness, Salem, Seria Niefortunnych Zdarzeń, Stranger Things, 13 powodów oraz SKAM.

A wy co robicie oprócz czytania? Macie jakieś pasje? A może tak samo jak ja "marnujecie" czas na seriale?

5 komentarzy :

  1. Zdecydowanie Sherlock! Uwielbiam ten serial i mogę go oglądać po kilka razy. Aktualnie zachwycam się najnowszą produkcją Netflixa - 13 powodów. Świetny serial młodzieżowy, z mocnym tematem samobójstwa w liceum i dużą dawką emocji. Uwielbiam też "Riverdale" - piękne kadry i intryga morderstwa. Z czegoś bardziej lekkiego polecam "Jess i chłopaki". Kocham "Weastworld" i "Stranger Things" <3
    Serdeczności,
    Gaba

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Sherlock to zdecydowanie serial, który trzeba obejrzeć! Nie dość, że super zrealizowany to jeszcze po mistrzowsku zagrany ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benedict to najlepszy Sherlock jakiego widziałam <3

      Usuń
  3. Ja oglądałam bardzo mało seriali, ale jeśli już to "Outlander" <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka