piątek, 24 marca 2017

Teen Wolf TAG

Witam wszystkich fanów seriali! Dziś odpowiem na tag do którego nominował mnie Kingomaniak! Zajrzyjcie do niego śmiało, a na pewno się nie zawiedziecie. Tag został stworzony przez Sylwię z kanału Moje spojrzenie na kulturę. Podpunkty są ściśle związane z serialem Teen Wolf, który wręcz ubóstwiam. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi przypadną wam do gustu ;)

KANIMA
Książka z brzydką lub dziwną okładką.

Według mnie seria "Akademia Wampirów" nie posiada zbyt 
pięknych okładek, czego bardzo żałuję.


BANSHEE
Książka, o której każdy krzyczy, że trzeba ją przeczytać.

Wszędzie, ale naprawdę wszędzie widzę Sarah J. Maas. Ale ostatnio najgłośniej jest o tej książce.


WEREWOLF
Książka, od której nie oczekiwałeś zbyt wiele, ale pozytywie Cię zaskoczyła.
 
 Taką książką w moim przypadków była "Simon oraz Inni Homo Sapiens" Becky Albertalli. Myślałam o niej raczej jak o lekkiej, dość przeciętnej książce, ale jednak coś mnie w niej poruszyło. Jest to powieść, którą polecam każdemu i sama z pewnością sięgnę po nią jeszcze nie jeden raz.


KITSUNE
Książka, przez którą gotowałam się ze złości.

Tutaj postawię na książkę "Elita" Kiery Cass czyli drugą części serii "Rywalki". Nie było może w niej wiele akcji i wybuchów, ale przez to, że zaangażowałam się w nią emocjonalnie w jednym momencie chciałam rzucić książką o ścianę :,)


DARACH
Książka, która Cię oszukała.

 Oszukała mnie "Niezgodna" Veronici Roth, ponieważ byłam gotowa na coś niesamowitego, a znów dostałam jako taką dziewczynę i przystojnego starszego chłopaka, którzy muszą ratować świat. Wierzcie mi, podobno jestem z prawości, a tam nigdy nie kłamią.


 WERECOYOTE
Książka, która nie powinna zostać napisana. 
   
Może napisana zostać powinna, ale na pewno nie powinna zostać lekturą.
 

 NOGITSUNE
Książka z bohaterem, który przeszedł na złą drogę.

Mowa tu o jak zapewne niektórzy wiedzą Luke'u.



  WENDIGOS
Książka, którą pochłonąłeś w jeden dzień.
 
W tym momencie znów wracamy do serii "Rywalki" Kiery Cass. Lekka, szybka i przyjemna.
  

THE MUTE
Książka, o której nie masz z kim porozmawiać, bo prawie nikt jej nie czytał. 

Przynajmniej takie mam wrażenie. Kto przeczytał zostawia komentarz ;)


SKINWALKERS
Książka, którą długo szukałeś w sklepach.



DREAD DOCTORS
Książka, której nie możesz doczekać się kontynuacji.

 Już niedługo.


  CHIMERAS
Książka napisana przez kilku autorów.    

BEAST OF GEVAUDAN
Książa, której domyśliłaś się zakończenia

Tą książką jest pierwsza część serii "Szklany Tron" Sarah J. Maas. No bo powiedzmy sobie szczerze, chyba każdy kto czytał tą książkę wiedział jak to się skończy.



Dziękuję wszystkim za przeczytanie posta. Jeśli ktoś pragnie wykonać ten tag niech czuje się nominowany ;)

9 komentarzy :

  1. Krzyczę: Trzeba przeczytać ACOTAR !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie właśnie jestem w trakcie ;)

      Usuń
    2. zazdroszczę że dopiero czytasz ;) ja właśnie pisze recenzję, nie wiem czy jestem ślepa ale nie umiem znaleźć jak obserować Twojego bloga, a z chęcią będę zaglądać ;)

      Usuń
    3. Przycisk znajduje się między popularnymi postami a instagramem ;)

      Usuń
  2. Bierz się za Acotar:)
    Przeczytałam całą trylogię pani Miszczuk z Wiktorią - Świetne książki:)

    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całą posiadam, lecz przeczytałam dopiero pierwszą. Jakoś zawsze znajduje ważniejsze książki do przeczytania ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe książki przedstawiłaś w tym tagu :) Niestety żadnej z nich nie czytałam. Alchemik był moją lekturą, ale był tak głupi, że nie dałam rady go przeczytać :)
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Alchemik" to najgorsza lektura, jaką w swoim jeszcze krótkim życiu czytałam. Gorsza od "Krzyżaków" ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka